O FONCALL
Szanowni Państwo,
FONCALL to telefonia internetowa bazująca na technologii cyfrowej VoIP (ang. Voice over Internet Protocol) umożliwiająca przesyłanie dźwięków mowy za pomocą łączy internetowych lub dedykowanych sieci wykorzystujących protokół IP. Dane przesyłane są przy użyciu protokołu IP, co pozwala wykluczyć niepotrzebne "połączenie ciągłe" i np. wymianę informacji gdy rozmówcy milczą.
FONCALL to również możliwość dzwonienia przez Internet przy wykorzystaniu dedykowanej bramki VoIP w ramach stałej miesięcznej opłaty abonamentowej. Pozwala to na:
- łatwiejsze planowanie kosztów,
- wybór najdogodniejszego dla klienta abonamentu w zależności od potrzeb,
- tańsze dzwonienie na polskie i zagraniczne telefony stacjonarne i komórkowe.
Do prawidłowego działania wystarczy łącze internetowe o minimalnej przepustowości 100kbit/s w obie strony, bramka VOIP (np. Linksys PAP2T) oraz telefon (może to być zwykly telefon przewodowy, bądź telefon bezprzewodowy).
Zapraszamy po bliższe informacje do Biura Obsługi Klienta z siedzibą przy ulicy Sejneńskiej 13 w Suwałkach, bądź kontakt telefoniczny pod numerem 87 737 19 99, 87 565 18 94.
Z poważaniem
Dział Obsługi Klientów
Copyright © 2008-2011 FONCALL
All rights reserved.